Tuesday, April 24, 2012

★ ✩ ✮ ✯BATMAN STORY✯ ✮ ✩ ★

My friend is BATMAN



Intro-- - ->
I have a pen,
My pen is black,
I have a friend,
My friend is BATMAN.
Hehehe..(*bia la xsama pom..ade ku kisah??)


★ ✩ ✮ ✯

BATMAN story..
Sume org xcaye aku ckp aku kwn ngn batman.. L
Batman tue kwn aku laa..
Sumguhhhhh..
Uwaaaa..
Susahnye org nk caye ckp aku...

Aku ciap bg pinjamkan dia kasut ag ..nasib baik kaki aku ngn dia sama saiz
Mesti la samaaa.. kitorang kan kwn baik


Aku ciap belanja topap ag kt dia..
Time 2 dia dtugaskn menjaga sebuah bandar dr ancaman penyangak n xsmpt nk kuar beli topap..kedai pun jauh ngn kwsn dia
..nk call mak dia kt kampong kata nye.. urgent

L
Nape la xde org nk caye...
BATMAN tue kawan aku laaaa...dah lama aku kenal ngn dia
Dia memang baik hati.. bkn sahaja baik hati,
Malah,dia juga seorang yg penyayang..pemarah,eh silap..peramah


Ade lagi,... batman kwn aku ni jgk suke giler tlg org
Sume org dia tlg..yg aku xpuas hati org jahat pun dia tlg jgk!!
Time meeting dkt ro0m Israel:2.. dia selalu backup id2 jahat
Sep2 eret tin makin berleluasa
Geram aku!



BATMAN kwn aku ni kan xsama taw ngn yg dlm tv tuh..
BATMAN aku ni xperasan macho mcm 2
Yg dlm movie tuh berlagak je lebih
Id ym 1 pun xde..
FaceboOk haram dia xkenal

Dressing dia simple n steady jer
Tp kemasss..
(..sebijik bdk tadika KEMAS)


Last aku jumpa dia time kitorang sama2 dok kursus SBR kt Aura Rezh California..
Tp dia punye level laen.. dia BATMAN,
Aku org biase jer

BATMAN  byk tlg aku..
Dia byk berjasa..
Dulu,
laptop aku pernah diserang histeria..
dia lah bomohnye..
Sampai nk nangis dbuatnye.. ingt laptop aku dh leh wt mkn 40,
Mujur xkena format kalu x..melayang rm40rgt..

Dgn kuasa dan kepakaran yg dia ada..
laptop aku dh blh mndownload semula tanpa mengkey-in apa2 code
Dan dgn ultra power nye jgk dia dpt mengawal dan mengesan mslh kereaktifan  laptop ku biar pun dr jauh..
BATMAN jgk byk mengajar aku tentang latest tecn
Iaitu sebuah system yg msh blm wujud tp dwujudkn oleh beliau


Tapi sekarang,
BATMAN kwn aku itu semakin bz..
Nk jd YB katanye..
PRU ke13 akn di umumkn pd bila2 masa jer
Sampai message aku pun dia dh xsempat nk replay..
Apa lg nk call aku mcm dulu2..
Xpe,aku phm
Dia kan BATMAN..
Aku org biasa jer.. xde sape nk bangga


Aku ade BUZZ dia kt ym
..n anta sad icon
-- Senyap- -
Xde respon pun
Xpe,
Aku paham..
Dia kan BATMAN..bakal YB lg
Aku org biasa jer..

Baru2 ni aku ada komen pic dia kt fb
Pic dia bergambar dgn sekumpulan wira2 antarabangsa
Tapi,,
Dia xlike pun komen aku..
Maybe xperasan kot
Dia kn glemer..brjuta prenz dia dr serata negara duk komen
Tenggelam terus komen aku..
So utk tdk terus mengecewakn aku.. maka,
aku pun delete lah da komen tersebut
ni lah dia org pgl itik xpatuk ayam xsudu.....(ayat abah aku*)


Itulah BATMAN kawan aku..
Walaupun sekarang kitorang dh xkamceng mcm dulu2
Dia tetap nombor 1
Walaupun sekarang dia dh lupakn aku
Aku xpernah lupakn dia
Dulu,kini dan selamanya.. BATMAN 4ever

Dan amanat terakhir ku pd dia..
Semoga dia menjadi anak yg baik pd org tua nye
Dan bila dh jd YB nnti..
Jgn abaikan rakyat yg di bawah.. selalu2 lah wt mkn free semelih kobau 4eko
..utk mengeratkan lg hbgn silaturrahim

Akhir kata..sambutlah salam kasih penuh syudu dr sahabat lama mu..

--- -> catwumeng.


SELESAI

1 comment:

  1. ganah sangat cerito batman ni....kekkee.....
    sero nk jadi hero etek la....kekekke

    ReplyDelete