Tuesday, May 1, 2012

with-myBibok..

bibok
          puteh&pateh

Ini lah teman aku d suatu ketika dulu..
rindu sgt kt mucux2 aku nie....setiap kali bukak pic dia,mesti aku nangess..
nape kalo sesuatu yg kita syg kn selalu akan hilang.. akan pergi..
kalu pergi sekejap xpe..
ni pergi utk selama2nye..xkn blk lg
n xkn ada pengganti..
..kalu ade pun xkn sama dgn 3ekor mucux aku neh :-(

abah ada memujuk utk membelikn aku arnab yg lebih comel..lbh mahal..
nk wt mende comel ke mahal ke bulu lebat mcm kucing afrika ke..
mane sama da dgn aku punye!!
sedih teramat..
aku nk bibok aku..
nk puteh aku..
nk pateh aku blk..

walau apa pn terjadi,
bagi aku..xkn ada pengganti lg yg sama dgn bibok,puteh..n pateh
sekian lama aku sunyi tanpa mereka..kini baruku mampu utk trm kenyataan...
kalu dulu hari2ku dhbskn dgn bermain2 dgn mereka..
tersenyum aku dsaat terkenangkn saat2 bermain bersama
si bibok 2 plg lembab..mkn byk giler,hehe
tp manje sgt..puteh n pateh da lama sampai dia bru terhegeh2 nk follow kitorang
dah dia memang lahir dari spesies lembab pun..nk wt cmne,,hehe
bibok aku ni kacukan anggora ngn Panda bears..
cute kan..

sayunye rasa teringat kt dia..
masih terasa tgn aku membelai2 badannya..
mengusap2 lembut bulunya..
aku rindu kt bibok.,
puteh..n pateh..
aku sunyi..

3 comments:

  1. badge tu biso yg x hemsem jgn add..... kekekekk,ayat org mukat tuh......:p

    ReplyDelete
  2. hehehe.. meme sengajeee wi ayat gitu,xsoh amik ati laaa..heeee

    ReplyDelete
  3. jolo belako la hok cik siti oyak tu.. ^^

    ReplyDelete