Tuesday, November 13, 2012

Ijah kawan aku

Assalamualaikum,
haiiiiiiiii....
hari ni aku nak citer pasal kwn aku jer...pasal laen xmo!!!!
ok2..aku ada kwn taw.. nama manja dia Ijah nama xmanja dia Lijah keh3xxxx...

Ijah ni baik orgnyeee... betul wa ckp luuu
memang aku tabik spring lar kt minah nie.....time aku gelak dia gelak............
...time aku sakit pun dia gelak gak taw taw taw..bagus x kwn aku neh??bgs kn?kn?
Tp yg 2 biasa jer bg aku....
yg plg buat aku seronok ketika aku dalam di lema kebosanan tahap dewa dia muncul dgn watak yg berbeza......memang best giler ahh
hehehe..xde org phm selain aku ....ikuti dialog di bawah kalo2 korang nk phm :P

(dalam opis)
Ijah : wat apo tuh
aku : -senyap-
Ijah : oye anyo ni yo uat op enga jah..apa ati
aku : oyooo ya hooo..adok apio eh oye boce ah
Ijah : ooo boce..meh ito ain ucuk nok
aku : oce.........tok edak ain ucuk ati eno ucuk ko atu oce3xxx



Tiba2 bos aku masuk....... "td sy dgr mcm ada budak2...eh xde plk"

-diam-

.................adesss!!


No comments:

Post a Comment